En liten kikk inn i min hverdag, inspirasjon og prosjekter.

torsdag 31. mars 2011

Vår og sånn

Det spirer og gror de fleste steder nå når det endelig ser ut som våren har kommet. I stuevinduet spirer basilikumen, og ute ser det jammen ut som om både oreganoen, mynten og klematisen har overlevd vinteren. Det klør i fingrene etter å få ordnet til uteplassen, og jeg kommer nok til å få gjort det så snart som mulig. Elsker å være ute og nyter det å ha et ekstra "rom" i sommerhalvåret. I fjor bygget Mannen en kjempefin sittebenk der ute sånn at hele familien kan kose seg i all slags vær. Som jeg gleder meg til det blir litt varmere!

Var en liten spasertur i regneværet i dag og kom over noen andre fine vårtegn:
Liker spesielt kontrasten mellom fjorårets blomster og de nye spirene på planten under. Er ikke sikker på hva slags plante det er, blomstene minner meg om hortensia, de er kanskje i famiie? Og hestehov er som alltid et veldig sikkert vårtegn :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar