En liten kikk inn i min hverdag, inspirasjon og prosjekter.

tirsdag 7. juni 2011

10+10

10 ting Maria liker (i tilfeldig rekkefølge)

  1. Varmt og godt og sommer, kan det bli bedre? 


  2. Bøker av alle slag, alt etter dagsformen.


  3. Ikke fordi jeg er så glad i regn, men jeg liker paraplyer...


  4. Har helt dilla. Det virker avslappende for meg.

  5. Bedre enn å jobbe.
  6. Glade barn. 
    Selvfølgelig :-P

  7. Nam, nam, nam. Må ha en daglig dose.

  8. Jeg kunne sikkert spist dette hver dag om det hadde vært litt sunnere....


  9. Det er så deilig å ikke ha på sko som klemmer noe sted. Fri utfoldelse av tærene!

  10. Lukten av ny asfalt
    Ja, jeg vet det er merkelig.

10 ting Maria ikke liker ( i tilfeldig rekkefølge)

  1. De er bare ekle. Brunsnegler er klart de ekleste.


  2. Jeg liker ikke smaken av agurk. Å servere agurk på alt av snitter, rundstykker og baguetter er en uting, smaken setter seg nemlig på de andre garnityrene, så det er ikke bare å fjerne agurken. Har det vært agurk på er maten nesten ødelagt siden alt nå smaker agurk....


  3. Hva er det med disse menneskene som gjør seg selv større på bekostning av andre og som alltid må ha rett for enhver pris? Har du ikke noe hyggelig å si, så hold kjeft!


  4. Ok, dette er mest fordi jeg er drittlei masteren min.....

  5. Mote
    Et uheldig øyeblikk for Lindsey Lohan....

    Når kjolene blir så korte at du ser undikken er det ikke lenger kult, og ikke la meg snakke om bolebukser og cityshorts. Det ser ikke nødvendigvis bra ut bare fordi det er moderne...


  6. Uten å ville starte en stor debatt om hva som er og hva som ikke er kunst. Kanskje jeg er ignorant, men jeg liker det ikke, skjønner ikke vitsen og synes det er døvt.

  7. Listepop.  
    Masemusikk som jeg får vondt i hodet av. Og de som tror at Mariah Carey og R.Kelly er R&B, bør sjekke ut ørene sine. Det er ikke R&B, men vokalrunking!


  8. Ukledelig på alle og alt. Boring, boring, boring.

  9. Iskaffe. 

    Hva er poenget liksom? Det er jo bare kaffe som smaker som om den har stått så lenge at den har blitt kald. Grøss.

  10. Jeg er totalt avhengig av håndkrem....

1 kommentar: