En liten kikk inn i min hverdag, inspirasjon og prosjekter.

onsdag 12. oktober 2011

Varme tanker

Jeg liker høsten.
Jeg liker at det blir kaldere og at jeg må ta på meg varme klær.
Jeg liker kveldene når jeg kan holde på med håndarbeidsprosjekter.
Jeg liker å sitte inne når det er mørkt ute, tenne stearinlys og drikke en god kopp varm te.
Jeg har alltid likt tekopper, her er et knippe som jeg kunne tenkt meg i år:

De fine klinkekulekoppene laget av Rebecca :-)
Du finner henne her og på Facebook.

Denne fant jeg på Etsy, selvfølgelig :-)

Denne og fant jeg der. Perfekt for sofakroken og gode bøker, jeg kan anbefale Watership Down siden det er kaniner som er tema akkurat her.

Jeg trenger også en ny tekanne, denne likte jeg godt fordi den var så annerledes, litt sånn ånden i lampen fasong på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar