En liten kikk inn i min hverdag, inspirasjon og prosjekter.

tirsdag 5. april 2011

Evighetsprosjekt

Jeg har helt dilla på å hekle, og hekler så ofte jeg kan. Det er jo kjedelig å se tv uten å gjøre på noe, så hvorfor ikke hekle litt?
Jeg er hele tiden på utkikk etter nye og fine prosjekter, og snublet for en stund siden over en nettside med bilde av et aldeles nydelig hekleteppe. Teppet heter Babette blanket, og ser ut for meg som om det er inspirert av arbeidene til Kaffe Fassett.

Jeg fant ut at jeg hadde veldig lyst til å lage et slikt og bestemte meg for å lage min egen oppskrift. Som sagt så gjort. Jeg tror teppet blir kjempefint når det en gang blir ferdig, men det tar laaaaaaang tid. Tror også at det blir litt større enn jeg hadde tenkt. Ja, ja, da varmer det vel bare enda mer til vinteren.
Jeg er ferdig med de største lappene og har heklet cå halvparten av de nest største, så ha jo kommet et lite stykke på vei. Her er et lite utvalg av de som er ferdig:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar